خودت بخور
من بدون شکر به بچممیدم
یکمشکر میزنم خودم میخورم
حیفه تو این وضعیت واقعا دور بریزیم
من بار اول ب اندازه ای ک سیر شد بهش دادم
برای باراول بایدهمون دوتاقاشق وبهش بده بیشتر نبایدبدی که سردل میکنه بایدم یکم رقیق باشه بهترم دوست داره میتونه بخوره
دکترش گفت؟😐
میل کن😁😁😁😁
من قاشق چایخوری ارد برنج میریزم
نصفشو شیر نمیزنم میذارم یخچال
نصفشو میدم میخوره
باز وعده بعدی اونو با بخار کتری گرم میکنم و شیرش میزنم و میدم بهش
زوده ها یکم دکترش اجازه داده بهش فرنی بدی؟
از الان شروع کردی معده بچه میترکه
دکتر به من گفت تا۴۸ساعت میشه تویخچال نگه داشت
ولی من دلم نمیومد تازه تازه درست میکردم اضافه میومد خودم میخوردم
برای بار اول باید رقیق تر باشه.
هنوز زود نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.