یاباید60تادرست کنی دو پیمانه بریزی یا یکم بیشتراب بریز بشه 90تا سه پیمانه
نمیشه ،یا ۶۰ تا درست کن دو پیمانه یا ۹۰ تا درست کن سه پیمانه ،اندازه درست نکنی یا اسهال میشه یا یبس
.@@..سلام قشنگم❤️
.
عکس رو ببین؛ ما داریم خانواده آنلاین شاپ آرایشیمون رو بزرگتر میکنیم!
🫀به یک ادمین دورکاری پرانرژی و متعهد نیاز داریم که به دنیای آرایش و زیبایی علاقه داشته باشه. کار اصلیت پاسخگویی سریع به دایرکتها، ثبت سفارش و مدیریت استوریهای روزانهست.
شرایط اینه👇🏻
سنت: ۱2سال به بالا (حتماً علاقهمند به کار)
روزانه: ۳ ساعت وقت بزاری (منظم و متعهد)
وظایف: پاسخ به پیامها، ثبت دقیق سفارشها، انتشار استوریهای روزانه
حقوق: روزانه 800 هزار تومان (جایزه و پورسانت فروش هم داره)
اگه پایه هستی و میخوای با ما رشد کنی، مشخصاتت رو اینجا توی روبیکا پیام بده👇🏻
@nedashaap18
.
اینم کانال دوممونه که میخوایم ادمین داشته باشه؛ اگه بتونی مدیریت این یکی رو هم قبول کنی، درآمدت بیشتر میشه🩵
https://rubika.ir/page/shophani
تذکر مهم: فقط کسانی که واقعاً قصد کار منظم دارند پیام بدهند. ظرفیت محدود است و اولویت با اولین پیامهاست.
شیشه دخترم ۸۰ نداره ۹۰ تا ۳ پیمونه میریزم هر ۳۰ تا یه پیمونه اس اینجوری نصف بریزی کم زیاد میشه ممکن بچه اذیت بشه ۶۰ تا درست باز خواست دوباره درست کن
۹۰ تا ۳ پیمانه عزیزم ۸۰ دو پیمانه
هر ۳۰ تا یک پیمونه سرصاف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.