نه عزیزم انقباض رحم یعنی رحمت باز میشه و بچه هیی خودشو فشار میده که بیاد بیرون هرچی بیشتر فشار بده زمان بین انقباضت کمتر و کمتر میشه وقتی منظمشد مثلا هر ۱۰دقیقه یک بار انقباض داشتی باید بری بیمارستان
منم همینجوری فک میکنم طبیعی چون برا همه اتفاق میفته
مال منم همینطوره
خیلی اذیت میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.