من از درد سیاتیک
درد بخیه ها
و. یبوست
و بی خوابی
دارم تلف میشم...

۵ پاسخ

از روز پنجم دیگه خوب میشی برو حمام و راه زیاد برو هر چی بیشتر راه بری زودتر خوب میشی به نخوابیدنم عادت کن 😁

شیاف ملین بزار برای یبوست
شیاف دیکنوفناک برای درد
بی خوابی هم از کسی کمک بگیر چند ساعتی مراقبت بچه باشه بگیر بخاب

خدا قوت

کم کم بهتر میشی
کمپوت گلابی و هلو و انجیر بخور برا یبوست
روغن زیتون بخور

ماهم همینطور

سوال های مرتبط