۴ پاسخ

عزیزم شیر پاستوریزه در حدی که فرنی بپزی از ۶ تمام اشکال نداره
اونی که میگن شیر پاستوریزه زیر یکسال مجاز نیست جهت نوشیدنه یعنی تو شیشه نریزی بدی بچه بخوره

ای ای هرچی الان میکشم از همون شیر پاستوریزه ب پسرم نمیساخت پی پی هاش ببخشید سنگی شده بچم انقد عذاب می‌کشه همش عکس رنگیو شیافو کلی دارو...همچنان خوب نشد

یکسالگی

میتونی بریزی اونم شیر ماجان عالی

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی