پسر من قبلا میخورد الان دهن نمیزنه چون سفته بافتش.نمیدونم چجوری بدم بهش
احساس میکنم با شیر خشک زیادی سنگین میشه براش
عزیزم من یکم کره میزنم با آب جوش مث فرنی رقیق میکنم
من کره میزنم با ماست ماجان میدم
پسر منم سفت نمیخوره
من یکم کره میزنم و با شیرخشک رقیق میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.