مثل نبض رو واژنم حس میکنم لاغرم زیر پوستم میزنه 🥲🥲🥲میترسم

۳ پاسخ

عزیزم خوبه که حس خوبیه😂

عزیزم🥰😅نترس نی نیه

منم وستم میزارم طرفای نافم ضربان میزنه از ۱۳ هفته اینا متوجه میشدم ولی شوهرم تازه از هفته قبل حس میکنه به لاغری ربطی نداره شکمت چربیش کمه زایمانت خیلی راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد