کسی معنی این سونو منو میدونه

تصویر
۲ پاسخ

ضخامتت زیاده .کیست هم داری .یه ضایعه هم تو رحمت هست نمیدونم چیه روز چند سیکلت سونو دادی

این جور که من فهمیدم یک مایع در تخمدان چپ هست که کیست هم نیست . حالا انشالله که خیر باش چیزی هم نباش خودت رو نگران نکن

سوال های مرتبط

مامان مهیلا مامان مهیلا ۲ سالگی
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۲ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان سـامـیـار🛸 مامان سـامـیـار🛸 ۲ سالگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی
مامان بردیا وبنیسا مامان بردیا وبنیسا ۲ سالگی
مامان دیانا👼🏻🍓 مامان دیانا👼🏻🍓 ۲ سالگی