پسر من ده ماهگی سینه خیز رفت ده روز بعدش چهار دست پا شد اصلا بعدشم مستقل نشست اصلا به خودت استرس نده فقط تمرین سینه خیز باهاش بکن
ای وای ای حرفا چی من با ای که پسرم سینه خیز رفتن و نشستن و چهاردست و پاش خیلی زودتر از دختر بودم اصلا نگران نیستم دخترم تازه یه چند روزیه غلت و دور میزنه نه چهاردست و پا میره نه سینه خیز نه میشنیه هر بچه یه جوره
بعضی بچه ها این مدلی ان اطرافیان کارشون همینه دیگه 🥴درکت میکنم ولی نظر دیگران برات مهم نباشه
والا من پسرم از هف ماهگی غلط میزد و حا ب جا میشد از هش ماهگی سینه خیز میرف و از ده ماهگی چار دس و پا اصلا برام مهم نیس دیر چار دس و پا رف با اینکه بچه ها هم سنش دور و برمون از پنج ماهگی چار دس و پا میرفتن همه ک قرار نیس مث هم باشن الان پسر همسایمون هم سن پسر منه یکی دوماهه ماشالله راه میره باید من ناراحت باشم اخه
نگران نباش به موقعش میره کاش دیگران بفهمند ب اندازه کافی مادر خودش نگران هست ته دلشو دیگه خالی نکنن با حرفاشون
عزیزمممم مگه شما باید بع حرف اطرافیانت بچتو بزرگکنی؟🤔ولشون کن هر بچه ای یه مدلع یکی دیر راه میوفنع زود حرف میرنه میشنبع بیخیال این حرفا
خب بچه ها متفاوتن درست
ولی هر کاری با تمرین ب بچه یاد داده میشه
تمرین نشستن
آموزش غلت زدن
آموزش فیگور ۴دستو پا
آموزش با شال برای کمک ب ۴دستوپا رفتن
چون دختر من تنبل بود از ۴ماهگی همش باهاش کار میکنم و الان چندثانیه وایمیسته
پسر منم چهاردست و پا نمیره سینه خیزم فقط به عقب میره حتی از جایی هم نمیگیره بلند شه اینک ناراحت شدن نداره اطرافیانم هرچی میگن جواب میشنون
مهم نباشه بابا دخترمن الانم غلت نمیزنه چهاردست وپا نمیره حتی شبشه شیرهم خودش نمیگیره تنها کاری که میکنه فقط میشینه
وای ول کن اطرافیان زیاد حرف میزنن ببر دکتر اگر اون گفت مشکل نداره حرف بقیه باد هواست
وا دختر منم تا ۹ ماهگی با قلت زدن جا ب جا میشد ، بعد سینه خیز رفت ، بعدچاردست پا
باهاش تمرین کن
دکتر دخترم اون موقع بی خیال بود نگف باهاش تمرین کنم ولی الان پسرمم همیطوره دکترش گف تمرینکن باهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.