خانما نی نی من سفالیک. تو هفته من خوبه؟

۲ پاسخ

ربطی به خوب یا بد بودن نداره عزیزم
بستگی داره انتخابت واسه زایمان چیه ؟
واسه زایمان طبیعی سفالیک بهتره و سزارین بریچ خوبه

آره اگه سرش خیلی پایین باشه دکتر شکم بند میده و بهت میگه که بیشتر حالت دراز کش باش ولی تا ۳۴ هفته هم ممکنه بچرخه

سوال های مرتبط

مامان لئا مامان لئا هفته چهلم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا خانوم🥺🩷 مامان نیلا خانوم🥺🩷 هفته سی‌ودوم بارداری