من پریود نبودم گذاشت برام چون مطمین بودم باردارنیستم یه هفته بعد پریودی رفتم .ولی من هر ماه که در پریود میشم استرس میگیرم به نظرم یه روش دیگه هم باید استفاده کرد
برا منو پریود نبودم گذاشت چون میدونستم باردار نیستم رابطه نداشتم
من اطلاعی ندارم گلم🌹
اره من پسفردا. میرم بزارم
روز ۴ یا پنج پریودی
وقتی ک از خون ریزی شدید کم شد
آره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.