یعنی میشه این ماه؟؟؟ 🥹🥹🥹

تصویر
۱۱ پاسخ

وای با همیم ک
منم تاخیر دارم
ولی میترسم بی بی بزنم

انشالا مثبت بشی ب حق امام رضا

سلام منم دقیقا مثل شمام روز دوم تاخیرمه علائم تون چیه؟

اره انشاالله

عزیزم انشاالله که قشنگ ترین مادر میشه🤲🏻🫂😘

انشالله گلم

ایشالا میشه صب تست بزن عکس مثبتشو براز برامون😍

انشالله میشه ، همین ک تاخیر داری امیدوار کننده ست ، این چه برنامه ایه عزیزم اسمش چیه؟

چرا تست نزدی

انشاالله که مثبتی عزیزم

انشااله میشه🤲

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته سی‌وششم بارداری