وای با همیم ک
منم تاخیر دارم
ولی میترسم بی بی بزنم
انشالا مثبت بشی ب حق امام رضا
سلام منم دقیقا مثل شمام روز دوم تاخیرمه علائم تون چیه؟
اره انشاالله
عزیزم انشاالله که قشنگ ترین مادر میشه🤲🏻🫂😘
انشالله گلم
ایشالا میشه صب تست بزن عکس مثبتشو براز برامون😍
انشالله میشه ، همین ک تاخیر داری امیدوار کننده ست ، این چه برنامه ایه عزیزم اسمش چیه؟
چرا تست نزدی
انشاالله که مثبتی عزیزم
انشااله میشه🤲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.