۴ پاسخ

عزیزم ببر فوق تخصص گوارش کودکان تا سنو آزمایش براش انجام بده دارو میده خوب میشه بچه ها مامانشون رو پیر میکنن تا بزرگ شن

اخه اینم اینجوریه بستنی نمبدونم چیپس تا دلت بخواد مبخوره

والا آزمایش گرفتم هم هیچ مشکلی نداشت

پسر منم همین
اتفاقا امروز میگفتم برم ی شربت اشتهای خیلی قوی براش بگیریم
بخدا برای اینکه ۲ تا دونه فقط ۲ تا تیکه میوه بخوره می رم تو کوچه خیابون اتوبوس اینور اونور اِنقدر سرشو گرم میکنم تا بخوره
اونم هزار جور بازی در میاره یا می اندازه زمین یا هی ببخشیدا ا و ق می زنه
غذا هم ک اگه من بازور با فیلم با بازی با گوشی با تلویزیون ندم اصلا لب نمی زنه بعضی وقتا میگم بچه تو با چی آخه سیر می شی اصلا معده داری هیچی نمی خوری ...
بخدا بعضی وقتا از این نخوردنش خسته میشم میگم دیگ نمی دم گرسنه بمون باز دلم نمیاد نمی تونم قاشق ب دست دنبالش می دووم
ولی بگو پفك چیپس بستنی شکلات نوشمك از این آشغالا ...تا دلت بخواد ببخشیدا ج ر‌ میده

سوال های مرتبط