با کلی درد و شکاف واژن اخرش سزارین شدم از پایینم بخیه خوردم 😔

۱۳ پاسخ

اشکالی نداره هر دو بخیه هات خوب میشن و چیزی که میمونه دختر نازته
قوی باش عزیزم خدا کمکت می‌کنه

کدوم شهری؟

چرراینقدر گاوووون منم تا حد مرگ بردن و همش چاک دادن بزور بچه 4 کیلویی بدنیا اوردن اخ ک بده

ای وای قربونت برم😭 چقدر درد کشیدی😭

عزیزم مهم اینه که کوچولوت صحیح و سلامت بغلته برای یه مادر وقتی بچشو میذارن بغلش ، درد کشیدن دیگه چیزی نیست خودشو یادش میره مواظب خودت هم باش که زودتر سرپا بشی عزیزم

یاخدا دو درده شدی خدا بهت کمک کنه عزیزم

خوب چرا رفتی طبیعی ک اینجوری اذیت شی؟مکه دکتر نگفته بود سز بشی بهتره

آخی خیلی ناراحت شدم ولی به این فکر کن که الان یه دخمل ناز داری، واقعا مادر بودن الکی نیست، چقدر باید دل بزرگی داشت، الهی که خدای مهربون واست بهترین ها رو بخواد و جبران بشه همه ی سختی ها

مبارک باشه مامان جان بهش فکر نکنید دیگه و... خداروشکر بچه و خودتون خوبید و بخیر گذشته سخت بوده و سخت گذشته ولی زیاد بهش فکر نکنید انشالله خیلی زود خوب خوب بشید

وای 😢 چقدر اذیت شدی

رفتی دولتی؟

پشمام هم سزارین شدی هم از پایین هم بخیه خوردی؟

چرا سزارین شدی؟

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری