۴ پاسخ

وایی عزیزم بگو چجوری کشیدی منم بکشم؟

چه عجله ای داری من روز بیست کشیدم بخیه هارو

چرا تو خونه کشیدی ؟؟
میزاشتی ده روز بشه بری دکترت بکشه

چرا ترس؟ بخیه که اصلا حس نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی