۳ پاسخ

بچه منم10روزاشتهانداشت غذاهم که کلاعق می زنه

تو خاب هم نمیخوره ؟

طبیعیه برامن سه روز نخورد فقط کمکی در حدی ک اب بدنش کم نشه دادم بااب

سوال های مرتبط