۴ پاسخ

دوچرخه سایز 12 بگیر از دو تا پنج سالگی می‌تونه سوار شده. منم انشاالله می‌خوام بگیرم برا تولدش

دوچرخه سایز ۱۲ بگیر منم میخوام همینکارو انجام‌ بدم ، الان تو خونه باهاش بازی میکنه ولی سال دیگه که ۳سالشونه قشنگ براشون مناسبه تا ۶-۵ سالگی هم میتونن ازش استفاده کنن بعد باید سایز ۱۶ بگیریم

من سه چرخه خریدم
وقتی دوچرخه بخری و بلد نباشه چه فایده چه چیزی بگیر دوسال حداقل استفاده کنه

زوده سه چرخه بگیر

سوال های مرتبط