۴ پاسخ

۱۲خوبه منم ۱۲گرفتم

ماهم ۱۲ گرفتیم
سوار میشه ولی بلدنیستن پا بزنن الان
نهایتا دوسال و نیم به بالا

اره دختر منم واس سیسمونیش ۱۲داره
واس سال دیگ فک کنم بتونه پا بزنه

واسه این سن به نظرم همین ۱۲ خوبه

سوال های مرتبط