بالای ۳۷/۵ تب هس نه این
۳۷.۲ دمای طبیعی بدنه😐🤦🏻♀️تا ۳۸ طبیعیه
۳۸/۵به بالا تبه عزیزم
کلا لختش کن بزارش رو ی ملافه تمیز و خنک تابستونه گرمه دمای بدنش یکم بالاتر میره به خاطر گرما ولی تب نیست
وای دختر منم از 37/2 پایین نمیاد بدنش داغه داغ
موقع پاراکید میدم میاد دوباره داغ میشه
الان زنگ بزنم دکترش ببینم چی میگه
از کدوم دماسنج میزنی
پاشویه کن دستاش را بشور
دختر منم دیروز واکسن زده تبش 37.6 هست دستمال میزارم سرش یکم میاد پایین دوباره میره بالا 😓
۳۷.۲تب نیست که😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.