سلام خانما برای سزارین چقد بستری میکنن

۵ پاسخ

بستگی به خودتم داره. من ۳ شب بستری بودم

من غروب سز شدم صبش مرخص شدم

۲۴ساعت بعد از عمل نگه میدارن اگه مشکلی نداشته باشی مرخصی

چه طبیعی چه سزارین کلا ی شب بیمارستانی فردا تا ظهرش مرخصی

ی شب فقط

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی