س من صبا از خواب پا نیشم خیلی دهنم تلخه دلیلش چیه

۴ پاسخ

صفرا اغلب باعث تلخی دهان میشه

مث من رفلاکس واسیدمعده

سلام یاسردی معده داری یاصفرا

شاید مشکل از معدت باشن

سوال های مرتبط

مامان سیدصالح 💙 مامان سیدصالح 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته پنجم بارداری