کسی تجربه سزارین تو بیمارستان آتیه رو داره؟

۲ پاسخ

یکی از دکترای اونجا میگفت ، الکی هزینه اش بالاست و کار خاصی هم انجام نمیدن
الان برای سزارین ۱۰۰ تومن میگیرن

فامیل ما رفته بود هم میگفت کادرش افتضاحن عین سگ میمونن هم اینکه دوبار بخیه هاش پاره شدن

سوال های مرتبط