۵ پاسخ

اتاق سه تخته هم داشت ک حتی خالی بود میتونستم بگیرم ۵تومن ارزون تر بود

مامانا کیسه آبم پاره شده اومدم بیمارستان
دعام کنید

فقط من از دکتر ییهوشیش خوشم نیومد

اینم بگم راضی بودم پرستار بخش نوزادان پوشک بچه عوض میکردن و هرکاری داشتی زنگ میزدی سریع پاسخگو بودن ومیومدن و به بچه توجه داشتن شیردهی اموزش میدادن ومشاور روانشناس داشتن من تو بخش میلاد بستری بودم رسیدگیشون کلا خوب بود

سلام من ۲۰روز پیش زایمان کردم هزینه سزاریت و اتاق وی آی پی و پمپ درد وهمه چی شد ۶۸تومن

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏼🩷 مامان پناه👧🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد