میتونم دندونم درست کنم شیر میدم مشکلی نداره؟

۲ پاسخ

بی حسی من با دستگاه بود آمپول نزدن
دخترم ده روزه بود عصب کشی کردم

نه چه مشکلی فقط تا چند ساعت شیر نده بعدش اول شیرتو بدوش بریز بره

سوال های مرتبط

مامان شَمَل مامان شَمَل هفته شانزدهم بارداری