من از اول سینمو در حد ۱۰ دقیقه در روز میگرفت. همش تا الان شیرمو دوشیدم، زیاد هم شده. جدیدا هم سینمو دوباره میگیره. شده در حد ۵ دقیقه هم بخوره خوبه
نه عزیزم. من پسرم از وقتی ۳ هفته بود سینه نگرفت من با شیردوش برقی گرفتم تا الان که ۶ ماهشه و اصلا شیرخشک کمکی هم ندادم. فقط شیر مادر خورده. فقط بهت بگم آسون نیست. اما به سختیش میارزه.
من دوشیدم و منی که سینه هام پره شیر میشد از وقتی دوشیدم کم کم دیگه شیرم خشک شد البته باز بدن با بدن فرق داره
اره باید مک بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.