۴ پاسخ

من از اول سینمو در حد ۱۰ دقیقه در روز میگرفت. همش تا الان شیرمو دوشیدم، زیاد هم شده. جدیدا هم سینمو دوباره میگیره. شده در حد ۵ دقیقه هم بخوره خوبه

نه عزیزم. من پسرم از وقتی ۳ هفته بود سینه نگرفت من با شیردوش برقی گرفتم تا الان که ۶ ماهشه و اصلا شیرخشک کمکی هم ندادم. فقط شیر مادر خورده. فقط بهت بگم آسون نیست. اما به سختیش میارزه.

من دوشیدم و منی که سینه هام پره شیر میشد از وقتی دوشیدم کم کم دیگه شیرم خشک شد البته باز بدن با بدن فرق داره

اره باید مک بزنه

سوال های مرتبط