کسی بود انتی بهش بگه شاید دختره بعد انومالی بره بگن پسر؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

اره دوست من بهش گفته بود دختر بعد گفتن پسره

بله من اینجور شدم دقیقا

اره بابا زنداداشم ان تی گفت دختره ولی انومالی گفت پسر....الانم پسرش یکساله☺️

خیلیا گفتن پسر بعد شده دختر🤣
پس بودن که گفتن دختر عوض شده بعدش شده پسر 🤣

بله من

تا دلت بخواد. دختر درصد خطاش بالاس

درصد پایین بگه آره

گاهی وقتا عوض میشه ولی اگه قطعی بگه نه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌ونهم بارداری