چاقی زیاد هم خوب نیس بلوغ زودرس میاره البته لاغر زیادم خوب نیس مثل پسر من🙂
من بردم امروز بهداشت وزن۱۲۸۰۰ بود گفت پسرت چاقه😐😐😐قدشم ۸۷
اووووخی خدا حفظش کنه
خداحفظش کنه عزیزم
آزمایش ۱سالگی هم نشون دادم گفتش که ن اهن ن مولتی لازم نیست بدی همه چیزش بسیار خوبه البته متخصص هم بهش گفته بود که همه چیزش عالیه
بسیار کار خوبی میکنی میخوای لاغر شه❤️
عزيزم انقد بازيگوشي ميكنن و تحركشون بالاس كه خودشون كم ميكنن
واااا خلی میخوای لاغر شه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.