۸ پاسخ

چاقی زیاد هم خوب نیس بلوغ زودرس میاره البته لاغر زیادم خوب نیس مثل پسر من🙂

من بردم امروز بهداشت وزن۱۲۸۰۰ بود گفت پسرت چاقه😐😐😐قدشم ۸۷

اووووخی خدا حفظش کنه

خداحفظش کنه عزیزم

آزمایش ۱سالگی هم نشون دادم گفتش که ن اهن ن مولتی لازم نیست بدی همه چیزش بسیار خوبه البته متخصص هم بهش گفته بود که همه چیزش عالیه

بسیار کار خوبی میکنی میخوای لاغر شه❤️

عزيزم انقد بازيگوشي ميكنن و تحركشون بالاس كه خودشون كم ميكنن

واااا خلی میخوای لاغر شه؟

سوال های مرتبط