واییی منم ۲۵ همین ماه نوبت دارم 🫣
وای منم اوایل تیر باید برم حدود ۱۷ روز دیگه
منم 23این ماه میرم تو پسراولم خیلی اوکی بود برامن نفهمیدم کلا ب گرسنگی عادت دارم اینو نمدونم
وای من دیروز دادم خیلی بعدش دل آشوبا گرفتم
منم امروز دارم و در حال انجام عملیات😂🤭
منم از این که باید این همه ساعت گرسنگی رو تحمل کنم میترسم😩 الان که صبحها ساعت ۵:۳۰ دختر گشنشه تکون میخوره بیدارم میکنه.
روز آزمایش گلوکز خیلی روز سختی به نظر میرسه😅🥲
من همش از این مرحله میترسم😫
منم یه چهار هفته دیگه میرم باید چیکار کنم چند ساعت باید ناشتا باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.