۸ پاسخ

واییی منم ۲۵ همین ماه نوبت دارم 🫣

وای منم اوایل تیر باید برم حدود ۱۷ روز دیگه

منم 23این ماه میرم تو پسراولم خیلی اوکی بود برامن نفهمیدم کلا ب گرسنگی عادت دارم اینو نمدونم

وای من دیروز دادم خیلی بعدش دل آشوبا گرفتم

منم امروز دارم و در حال انجام عملیات😂🤭

منم از این که باید این همه ساعت گرسنگی رو‌ تحمل کنم میترسم😩 الان که صبحها ساعت ۵:۳۰ دختر گشنشه تکون میخوره بیدارم میکنه.
روز آزمایش گلوکز خیلی روز سختی به نظر میرسه😅🥲

من همش از این مرحله میترسم😫

منم یه چهار هفته دیگه میرم باید چیکار کنم چند ساعت باید ناشتا باشم

سوال های مرتبط