۶ پاسخ

من دکترم به جای این
آزمایش قند دوساعته نوشته راحتتره

کدوم آزمایشگاه انجام دادی

برای منم خیلی سخت بود امروز ازمایش دارم برای من ۴ بار خون گیرفت

برا من۲بار تکرار شد😑😑۲بار خوردم

مزه‌چی‌داد؟؟

خداروشکر خدا کنه منم بتونم انجام بدم😭همش استرسشو دارم

سوال های مرتبط