۲ پاسخ

منم همینطوری شدم،آز هم دادم منفی بود،شماچیکارکردی؟پریودشدی؟یاحامله ای؟

شاید دیر لقاح گرفته
سابقه تاخیر نداری ؟!

سوال های مرتبط