سلام از ماهی ۴یا ۵ میلیون شروع میشه به بالا
چندجا مختلف سربزن
قیمتها متفاوته
عشقی قیمت میدن
اصفهانم بمن گفت فعلا ۲۵ تا اول مهر بخشنامه جدید بیاد
والا پارسال اینجا پیش دو ماهی ۲۷۰۰ بود امسال دیگه خبر ندارم
برا ما پارسال۳۰بود
بانام ویاد خدا همونجور که راه رفتن غذا خوردن حرف زدن و.... یاد بچه هامون دادیم سواد خوندن و نوشتنم یادشون میدیم چه خبره مگ
یاعلیییی
واسه پیش2گفت پارسال 16میگرفتند امسال احتمالا میشه 20 این حدودا
ماهی؟؟
۷۸ تومن 🥴🚶♀️
پیش یک هشت ماه رفتن ماهی ۳۵۰۰
پیش ۲ گفتن ۴۳ تومن میشه که ۱۰ تومن پیش گرفتن بقیه رو گفتن تا بهمن تسویه بشه
شهر با شهر فرق میکنه ما یکی از شهرستان های اراک هستیم بهمون گفتن ۱۴
پارسال پسرم شد۲۰
گرگان
من ۴۸ثبت نام کردم البته با هزینه های اضافی که در طول سال میتراشن بالای ۶۰در میاد پارسال که اینطور بود
خیلی خوبه ب من گفتن ۵۲تومن
عزیزم خیلی خوب گفته که به من گفتن 40
پیش دبستانی منظورتونه یا مهد کودک؟؟؟
خوبه دیگ
منم پرسبدم اینجوری گف
فعلا گفتن ۳۵ هنوز بخشنامه امسال نیومده که قیمتا بدونن
چهل شیراز
واای چه خبرههههه. کجاست اینجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.