۵ پاسخ

مثبتهههه مبارکه

منم یروز تاخیر 86بود استرس نگیر

ننه😍😍مبارکا باشه

بیبی برات مهم نباشه چون بعضی اوقات حساسیتشون فرق داره مهم ازمایشته که بعد ۴۸ ساعت تکرار بشه همون آزمایشگاه تکرار کن ان‌شاءالله بالا رفته
راستی تا یادم نرفته مامان شدنت مبارک عزیزم ❤️ ان‌شاءالله بارداری خوبی داشته باشی و صحیح و سالم نی‌نی رو بغل بگیری

سومی رو هم باید همون مارک میزدی چون حساسیت کیت ها فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهشتم بارداری