مثبتهههه مبارکه
منم یروز تاخیر 86بود استرس نگیر
ننه😍😍مبارکا باشه
بیبی برات مهم نباشه چون بعضی اوقات حساسیتشون فرق داره مهم ازمایشته که بعد ۴۸ ساعت تکرار بشه همون آزمایشگاه تکرار کن انشاءالله بالا رفته
راستی تا یادم نرفته مامان شدنت مبارک عزیزم ❤️ انشاءالله بارداری خوبی داشته باشی و صحیح و سالم نینی رو بغل بگیری
سومی رو هم باید همون مارک میزدی چون حساسیت کیت ها فرق میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.