حالا من طبیعی شدم دخترم یه ماهش داره میشه من هنوز خونریزی دارم😩😩😩
آره فکر کنم
چون منم دختر اولم ک سزارین شدم
فقط ده دوازده روز بیشتر خونریزی نذاشتم قطع شد
و تا هفت ماه پریود نشدم بعدش دوباره عادت ماهیانه ام شروع شد حتی به دکتر گفتم گفت عادیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.