۲ پاسخ

حالا من طبیعی شدم دخترم یه ماهش داره میشه من هنوز خونریزی دارم😩😩😩

آره فکر کنم
چون منم دختر اولم ک سزارین شدم
فقط ده دوازده روز بیشتر خونریزی نذاشتم قطع شد
و تا هفت ماه پریود نشدم بعدش دوباره عادت ماهیانه ام شروع شد حتی به دکتر گفتم گفت عادیع

سوال های مرتبط