عزیزم خوبی؟نینی خوبه؟از بلوک زایمان راضی بودی؟رسیدگیشون چطور بود؟و لطف میکنی هزینهشو بهم بگی؟من جمعه زایمانمه تو اون بیمارستان
من سه روز اول زیاد خونریزی داشتم ،هنوزم دارم اما کمتر شده
خوبی؟؟؟؟نگران شدم جواب ندادی. حالت خوبه؟نی نی خوبه؟
من هم خونریزم از روز اول بسیار کم بود
وقت سزارین دارو دادن بهم که رحم رو جمع کنه گفتن باعث میشه خونریزی کم بشه
تهران زایمان کردی عزیزم؟
واسه من ازدیروز قرمز ت شده پرسیدم ازبکها گفتن طبیعیه
اره من تا همین حالادخونریزی زیاد نداشتم اوایل ک انگار ترشح زرد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.