۵ پاسخ

تا 40روز طبیعی

اره کاملا طبیعیه من تا ۴۰ روزگی خونریزی داشتم

تا 40 روز هم عادیه

نه برو بلوک زایمان حتما کم خونی شدید پیدا میکنی خطره

من هنوز لکه بینی دارم بعد ۴۰ روز

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی