۴ پاسخ

دقیقا منم هنوز درد دارم و لکه بینی

مدت زمان خونریزی هرکسی متفاوته
من هنوزم بخیه های داخلیم وقتی زیاد میشینم یا ایستادم درد میکنه

بله من الان۶۵ روز خون ریزی دارم

اگه زایمان طبیعی داشتی خونریزی تا ۴۰ روز یا بیشتر یا کمتر داری ولی بخیه دیگه باید رو به بهبودی بوده باشی تونستی یه دکتر زنان برو

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی