۵ پاسخ

آره
من حتی به کمر صاف میخوابم کمرم انگار قفل میکنه

درد میکنه
سفتم شده جای بخیه هام برای شما هم سفت شده؟

دکتر گفت تا یکسال طبیعیه درد داشته باشی . بهم قرص اناهیل داد

سزارین بودین؟

برای من هنوز درد میکنه

سوال های مرتبط