مال من ده روزمه هنوز میسوزه
راه رفتن واسم آسونتر شده ولی بخیه ها همچنان میسوزه
7 8 روز
الآنم هنوز از داخل میسوزه ....و هر بار گریم میگیره
تا وقتی کشیدم
من کلا سوزش نداشتم
برا من هنوز میسوزه😐🤦🏻♀️
اصلا سوزش نداشتم ازاول
برای من هنوزم میسوزه یه وقتایی
مال من ۵روز دیگه سوزش نداشت،
من امروز میرم میکشم دیشب از درد و سوزش یه ساعت گریه کردم😭😭😭
واسه من هنوزم میسوزه بعضی وقتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.