۱۱ پاسخ

مال من ده روزمه هنوز میسوزه
راه رفتن واسم آسونتر شده ولی بخیه ها همچنان میسوزه

7 8 روز

الآنم هنوز از داخل میسوزه ....و هر بار گریم میگیره

تا وقتی کشیدم

من کلا سوزش نداشتم

برا من هنوز میسوزه😐🤦🏻‍♀️

اصلا سوزش نداشتم ازاول

برای من هنوزم میسوزه یه وقتایی

مال من ۵روز دیگه سوزش نداشت،

من امروز میرم میکشم دیشب از درد و سوزش یه ساعت گریه کردم😭😭😭

واسه من هنوزم میسوزه بعضی وقتا

سوال های مرتبط

مامان نازلی جونم💕🩷 مامان نازلی جونم💕🩷 ۱۲ ماهگی