فعلا اولاشه نمیدونم ولی ازیتم خیییییلی
تا 10 روز میسوخت بعد ازین که نخ بخیه کشیدم بهتر شد الان دیگه خوب شدم کامل انگار اصلا نبریدن اون قسمتو
هر از گاهی تیر میکشه درد بگیره قرص میخورم😕
برامن دوسه شب اول
منکه ده روز گذشته بعضی وقتا از تو میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.