خانما بخیه های داخلیم درد میکنه طبیعیه؟

۳ پاسخ

الان که نه دیگع تا ۱۰ روزگی طبیعیه الان شاید عفونت کرده برو دکتر

منم بخیه داخلی دارم الان ۱۱روزم شده ولی هنوز یدونه هم نیفتاده تاچند روز طبیعیه

نه نشونه عفونته

سوال های مرتبط