چرا هنوز بخیه های داخلیم خوب نشده

۴ پاسخ

من تازه یه کم بهترم و درد ندارم،نزدیک‌دوماهه بچم
هنوزم اگه نفخ کنم بازم شکمم درد میگیره

برا من یک ماه و نیم طول کشید تا کامل خوب شد دردام

۶ماه زمان میبره

طبیعی بودی

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی