من چرا بخیه های داخلیم نیفتادن هنوز تا کعی هستن

۵ پاسخ

برا منم هنوز هس

برای منم همینطور تا هنوز هیچی نیوفتادن
فقط از بیرون دوتا

چرا اینقدر دیر من بعد ۴ روز همه بخیه هام افتادن

سز یا طبیعی

برا من ۴۰روزگی افتاد

سوال های مرتبط