یکی‌ دوبار ب ایلین‌شیر خشک دادم بالا اورده از چیه

۴ پاسخ

اپتامیل یا ببلاک بده

احتمالا باید شیرخشکش رو عوض کنید

شاید شیرخشکی که میدی براش سنگینه

معده بچه ضعیف هستش دختر منم همینطور هست
شیر خشک سنگین هست برا معده اشون

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری