۴ پاسخ

واقعا نگران نباشم میره یعنی

منن نمیدونم چنده ولی از بدنش کلا رفته مونده صورتش وانتهای چشاش ک خیلی کم بود الان دیشب یکم بیشتر شد نگران یعنی زیاد ک نیس فقط،صورتش ها

بچه ها اکثرا کولیک و نفخ دارن، طبیعیه
خودت چیزای نفاخ نخور، آروغ بچه رو حتما بگیر بعد شیر، دکتر هم ببر دارو میده بچه خیلی بهتر میشه

بله عزیزم‌منم‌حس میکنم رفته رفته بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی