خانوما درد پریودی دارم دو روز بعدم وقت سزارین دارم چیکار کنم ؟

۳ پاسخ

این درد ها هفته های آخر طبیعیه منم یه هفته دیگه نوبت زایمان دارم این هفته کلن داره با درد میگذره

طبیعی اما اگر میگیره و ول می‌کنه درد زایمانه

اشکال نداره من یک هفتس درد دارم بزور پامیشم میشینم امروز دیگه بستری میشم برا فردا

سوال های مرتبط