۲ پاسخ

من مشکل پنیک دارم، دکتر مغز و اعصاب توصیه نامه نوشت دادم دکتر زنان

به دکترم گفتم گفت یه کاری میکنم خودم فک کنم تو نامم یه چی قراره بنویسه که اجباری شم

سوال های مرتبط