۲ پاسخ

حتما دکتر باید نامه بده مه سزارینت اجباری وگرنه بیمه پول نمیده به خاطر همین زیز نیزی میگیرن دکتر ها

دکتر من گفت میدن تکمیلی ولی من نگا کردم ۳۰ درصد زده بود تو بیمه نامه خدا میدونه میدن یا نه فقط
ولی من آزمایشگاه سلفری دادم پولشو بهم دادن

سوال های مرتبط