۲۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
از دکترت راضی هست!؟ در به در دنبال دکتر خوبم که برم

من فقط ضروریات اونم سه چهارماه پیش
شده تقریبا ۱۵ تومن

180 هنوز اسباب بازی های پسرونه هم مونده

عزیزم من برا بچه اولم فقط کریر و کالسکه و روروئک و ساک خریدم که ساکش زیاد به دردم نخورد چون زیاد مسافرت نمیرفتم برای راهای نزدیک یه بگ هم کافیه
کریر عالیه عصای دستم شد بچه رو اون تو میذاشتم هم راحت میخوابید هم سرش گرد شد تخت نشد لباس ایناهم درحد همون دوسه ماه اول اونم برای هر ماه سه الی 4دست کافیه خونگی بیرونی ام نگرفتم وقتی دنیا اومد مطابق سایزش خرید کردم
بقیه چیزا پستونک و شیشه و زیرانداز ناخون گیر یه کمد سفید خریدم برا لباساش الان لباسای خودمونم میذارم چون اسپرته تخت هم نخریدم

منم واجب اولیه خریدم تا وقتی کم کم بزرگ بشه براش بخریم

بزا من نهایتتت شد ۲۰فکر کنم 😂 البته گهوارع و کریر و اینا خودم‌نگرفتم

من لوازم بهداشتی و شوینده ، کالسکه و ساک ، لباس ، لگن ، شد تقریبا ۳۰ ملیون

با یه گوشواره کوچیک شد ۱۰۰ تومن

من فقط چیزای ضروری خریدم بین ۳۰ تا ۴۰ شد

من تا الان فقط ۴ دست لباس صفر و ست لحاف تشک و حوله گرفتم شده ۱۷ تومن
خدا به داد بقیش برسه.🥲

۱۵تا ۲۰شد فقد ضروریات رو گرفتم

من تخت و کمدش تقریبا شد ۲۳ تومن
بقیه وسایل ها ۷ و نیم
یه دو تومنی هم پارچه قنداق و اینا مونده

سیسمونی خیلی بستگی داره به اینکه چه چیزایی مدنظرت باشه بخوای مارک گرون بخری یا مناسب من با اینکه خیلی چیز مارک و یه سری چیزا که دیدم بدردم نمیخورد و اسباب بازی نگرفتم حدود ۱۲۰_۱۳۰ رفتم با اینکه سرویس چوبش همسرم خودش درست میگه با نصف قیمت برامون تموم شد
من سرویس کالسکه نگرفتم چون واقعا همش با ماشینم گفتم بعدا اگر احتیاج بود
صندلی غذاخوری نگرفتم
چیزی هم که عنوان گهواره حالا هر مدلی نگرفتم اما قصد خرید اون دارم
ولی واقعا همه چیز گرون بود
یه لیست مرتب بگیر از روی اون خرید کن
من حس میکنم یه جاهایی توی خریدم اشتباه کردم

من چیزای ضروری فقد خریدم تخت و کالسکه نخریدم تخت بنظرم واجب نبود کالسکه ام انشالله دنیا بیاد لازمم بشه میگیرم فعلا براش جا ندارم .سیسمونیم با کمد و گهواره شد ۵۰ملیون.خورده ریز و لباساش شد ۳۰ ملیون .کمد و گهواره رو ۲۰خریدم

من هنوز چیزی نخریدم ولی دارم تحقیق میکنم که کم کم خریدامو شروع کنم.. کمد و سرویس چوب و اینجور چیزا اصلا فضا و جاشو ندارم که بخوام بگیرم درگیر تخت کنار مادر و صندلی ماشین و کالسکه ام که اونم نمیدونم چقدر واجبه که نو بخرم وقتی دست دوم تمیز هم پیدا میشه🥴

تقريبا ٢٣٠

من اوایل گرفتم ،سخت نگرفتم دنبال برند هم نبودم ۸۵۰۰ کمد گرفتم
با بقیه چیزا کلا زیر ۳۰ شد تخت کالسکه کریر نگرفتم

تقريبا با سرويس چوب ٣٠٠ ميليون

من یعنی نصفش خریدم شد چهار تمن

خورده ریزا شد ۳۱ خورده ای
یدونه تخت از این دو منظوره ها با تشکش ۳۸
فقط هم ضروری هارو گرفتم کالسکه،کریر،صندلی ماشین،گهواره،تخت کنار مادر هیچکدوم از اینارو نگرفتم

فقط چند دست لباس خونه و توربان و جوراب بالش شیر دهی پوار برقی و سوهان برقی و شیردوش برقی و یه شیشه دکتر براونس و پستونک اونت و مایع استریل و گرفتم نزدیک ۱۴تومن
دو سه بارم خورده ریزه مثل تشک تعویض و یه کلاه و به سه تیکه و اینا ۲۵۰۰ هنوزم لباس بیرونی و مهمانی و شلوار و اینا نخریدم

من فقططط ضروری هارو خریدم با کمد و ویترینش بدون تخت شد 80

فقط واجبات بجزسرویس چوب ،گهوارشم کادودادن بهم شد۱۵تا۱۸

من هنوز چیزی نخریدم

سوال های مرتبط

مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 ۵ ماهگی
مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری