۴ پاسخ

من که طبیعی نبودم خیلی درد داشتم شیاف پروژسترون بزار

بچه داره وارد لگن میشه

اره خودشه
حس مدفوع داشته باشی هم خودشه
ورزشای لگنی انجام بده که بچه فیکس تو لگن باشه برای زایمان اذیت نشی.
من‌ورزشا که کرده بودم بچه فیکس تو لگن بود
فقط مشکلم دهانه رحمم بود که باز نشده بود چون کیسه ابم‌پاره شده بود دیگه ماماهمراه بهم ورزش داد تو اتاق زایمان دهانه رحمم باز شد

خب معلومه دیگه،ورزشهای مخصوص طبیعی رو انجام بدید

سوال های مرتبط