چهارماهگی پسرم بیشتر نق زد
منم استرس دارم
بدن با بدن فرق میکنه
دختر من دوماهگی اصلا اذیت نشد ولی ۴ماهگی تب کرد و چندروزم اسهال بود
میگذره سخت نگیر
من که دوماهگی دخترم اصلا اذیت نکرد دیروز تایم واکسنش بود بهداشت مسئول پروندش نبود نگران نباش
منم خیلی استرس دارم 😩😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.