۵ پاسخ

چهارماهگی پسرم بیشتر نق زد

منم استرس دارم

بدن با بدن فرق میکنه
دختر من دوماهگی اصلا اذیت نشد ولی ۴ماهگی تب کرد و چندروزم اسهال بود
میگذره سخت نگیر

من که دوماهگی دخترم اصلا اذیت نکرد دیروز تایم واکسنش بود بهداشت مسئول پروندش نبود نگران نباش

منم خیلی استرس دارم 😩😬

سوال های مرتبط

مامان گل دختر 💞 مامان گل دختر 💞 ۹ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی